چیتاپست چیست؟

ورود چیتاپست به بازار لجستیک و حمل و نقل ایران

چیتاپست با هدف ایجاد ارزش افزوده برای مرسولات کسب و کارهای خانگی و اینترنتی و همچنین ایجاد راه‌کارهای هوشمند و بهینه برای کسب و کارهای بزرگ پا به عرصه لجستیک در ایران گذاشته است.

نقش صنعت لجستیک و ارسال سفارشات در تجارت آنلاین و آفلاین بسیار پررنگ و تأثیرگذار است. لجستیک، بعنوان پشتیبانی برای فعالیت‌های تولیدی و تجاری، در رشد اقتصادی کشور نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. از طرفی صنعت حمل و نقل در بازار لجستیک، مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را شامل می‌شود که وظیفه جابه‌جایی کالاها و سفارشات در داخل و خارج از کشور را دارد.

از طرف دیگر با گسترش فناوری و فرهنگ استفاده از اینترنت، استفاده از خدمات آنلاین بیش از پیش در میان مردم رواج پیدا کرده است و خریدهای اینترنتی و غیر حضوری، از آنجا که مزایای فراوانی برای مشتری و فروشنده دارند، توسعه فراوانی پیدا کرده است. در حال حاضر بسیاری از فعالیت‌های روزانه کسب و کارهای کوچک و بزرگ از طریق درخواست‌های اینترنتی ثبت و انجام می‌شود و خدمات ارسال بسته یکی از خدماتی است که این روزها بسیار مورد نیاز است و به یکی از چالش هایی تبدیل شده است که صاحبان این کسب و کارها با آن روبه رو هستند.

از این رو، راه حل های ارسال کالا و سفارش، بسیار مورد توجه قرار گرفته است که انجام آن به صورت آنلاین می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان شود. همواره در میان گزینه های مختلف ارسال بسته یا سفارش، گزینه ای انتخاب می شود که سریع تر کالا را به دست مشتری برساند، زیرا تحویل سریع تر باعث رضایت بیشتر مشتری می شود و رضایت مشتری باعث رونق کسب و کار خواهد شد.

از طرف دیگر، موضوع هزینه ی ارسال سفارش نیز بسیار حائز اهمیت است و هم فروشنده و هم خریدار تمایل دارند که از روشی استفاده کنند که هزینه ارسال کمتری داشته باشد. ارائه خدمات متنوع نیز عامل مهم دیگری در انتخاب راه حل ارسال بسته محسوب می شود و فروشندگان به دنبال برندهایی در صنعت لجستیک و حمل و نقل خواهند رفت که سبد خدمات متنوعی دارند و همگام با تکنولوژی و متدهای روز دنیا هستند.

اولین سامانه هوشمند ارسال مرسولات

چیتاپست، به عنوان اولین سامانه هوشمند ارسال بسته در سراسر کشور، با به کارگیری فن آوری‌های به روز، در تلاش است تا دسترسی به این خدمات را برای مشتریان خود تسهیل نماید. اگرچه دریافت هزینه به صرفه و تحویل سریع و مطمئن بسته را می توان از ویژگی های بارز آن دانست. اما چیتاپست همراهی با کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای توسعه و پیشرفت را مأموریت اصلی خود می داند که این همراهی با ارائه سبد کاملی از خدمات منطبق با نیازهای مشتریان، میسر خواهد شد.

خدمات چیتاپست

خدمات متنوع چیتاپست شامل جمع آوری رایگان، بسته‌بندی، انبارش، پردازش، تحویل سفارش درب منزل، تنوع در روش های پرداخت (پرداخت آنلاین، پرداخت در محل (COD))، مرجوع کردن سفارش و … می شود. ارائه این خدمات متنوع با هدف رفع دغدغه های جانبی کسب و کار برای مشتریان است تا بتوانند با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات چیتاپست، تمرکز اصلی خود را بر فروش محصولات خود بگذارند و تنها دغدغه فکری آن‌ها، توسعه کسب و کار و افزایش فروش باشد. اما چه چیز چیتاپست را هوشمند و متمایز کرده است:

استعلام آنلاین هزینه ارسال بسته

هزینه ارسال بسته همواره یکی از ارکان تصمیم گیری مشتریان برای ارسال بسته بوده است و چیتاپست برای تسهیل تصمیم گیری، امکان برآورد هزینه به صورت آنلاین را در وبسایت خود ایجاد کرده است.

ثبت سریع و آنلاین درخواست ارسال کالا

امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و در بستر وب، به عنوان تجربه ای امن و آسوده در ارسال بسته، یکی از خدمات به روز و هوشمند چیتاپست محسوب می شود و مشتریان را از مراجعه به نمایندگی های شرکت های پستی جهت ثبت درخواست و تحویل بسته بی نیاز می کند.

جمع آوری رایگان مرسولات

یکی از خدماتی که با هدف صرفه جویی در زمان و سهولت در تحویل بسته ارائه می شود، جمع آوری بسته از محل مشتری (فرستنده) است. در این خدمت، پس از ثبت سفارش و درخواست جمع آوری بسته از محل، بازه زمانی مراجعه چیتایور (سفیر چیتاپست) برای تحویل بسته مشخص و به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد و چیتایور در بازه زمانی مشخص شده برای دریافت بسته مراجعه می کند.

ارسال بسته در کوتاه‌ترین زمان

چیتاپست مصمم است تا با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها و ساماندهی هوشمندانه فرآیندها و ساختارهای خود، به انجام هرچه بهتر وظایف خود پرداخته و به عنوان سازمانی پویا شناخته شود. بهبود مستمر کیفیت خدمات در ارسال امن و انجام دقیق تعهدات در ارسال سریع بسته های مشتریان، از جمله خط‌مشی‌های چیتاپست قلمداد می‌شود که در راستای افزایش وفاداری و رضایتمندی مشتریان، همواره در انجام فعالیت‌هایش مورد توجه قرار گرفته است.

ارائه خدمات درب به درب از جمله همین فعالیت ها است که برای فرستنده و گیرنده صرفه جویی در زمان و هزینه را به همراه دارد. در این خدمت پس از ثبت سفارش توسط مشتری در یکی از درگاه های ثبت سفارش (وبسایت، تماس و یا مراجعه حضوری به شبکه نمایندگی ها در سراسر کشور)، بسته در محل مشتری توسط چیتایور (سفیر چیتاپست) تحویل گرفته می شود و پس از انجام مراحل ارسال، در محل گیرنده یا در نمایندگی مقصد تحویل داده می شود. بسته شما طی بازه زمانی ۱ الی ۴ روز از زمان دریافت، در مقصد تحویل داده خواهد شد و این تعهد زمانی چیتاپست است.

تحویل درون شهری در همان روز

از آنجایی که خدمت تحویل در همان روز، در تجارت الکترونیک اهمیت زیادی دارد، چیتاپست با ایجاد هماهنگی و سازماندهی سریع و پیشرفته‌ی درون سازمانی، امکان ارائه خدمت تحویل سریع بسته درون شهری (در همان روز) را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در این خدمت، سفارش مشتریان در زمانی کمتر از چند ساعت (بسته به مسافت) تحویل داده می شود.

خدمت پرداخت در محل (COD)

با وجود فراگیر شدن پرداخت‌های اینترنتی، هنوز هم بسیاری از خریداران یا ترجیح می‌دهند وجه کالای خریداری شده را پس از دریافت آن بپردازند یا به دلایل مختلف مانند نداشتن رمز دوم پرداخت اینترنتی یا عدم فعال کردن رمز دوم پویا و غیره، امکان پرداخت آنلاین هزینه سفارش خود را ندارند. از این رو، هر کسب و کار اینترنتی و فروشگاهی، برای افزایش خریداران و مشتریان خود، نیازمند خدمت پرداخت در محل گیرنده (COD) است و چیتاپست این خدمت را برای ارائه به شرکای تجاری خود آماده کرده است که از ویژگی های این خدمت می توان به تسویه وجوه در بازه زمانی کمتر از ۷ روز کاری و کارمزد پلکانی اشاره کرد.

رهگیری آنلاین وضعیت بسته

پس از ثبت درخواست ارسال بسته، امکان رهگیری آنلاین وضعیت بسته با هدف ایجاد اطمینان خاطر و جلب رضایت و ارتقای جایگاه کیفیت خدمات در ذهن مشتریان ایجاد شده است.

برای استفاده از تخفیف اولین ثبت سفارش و استفاده از خدمات چیتاپست (Cheetapost.com) می توانید اینجا کلیک کنید.

لینک ها:

  1. چیتاپست

https://cheetapost.com

  1. استعلام قیمت

http://services.cheetapost.com/pricing

  1. کمپین:

http://services.cheetapost.com/campaign

—-
کد خبر 1755948
لینک خبر khabaronline.ir/xjWmH
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *